Критерії оцінювання



Відмінно
Добре
Задовільно
Розуміння завдання
Робота демонструє точне розуміння завдання
Використані як матеріали, що мають відношення до теми, так і ті, що не мають відношення до теми; використана обмежена кількість джерел
Використані матеріали, які безпосередньо не відносяться до теми; використано одне джерело; зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
Виконання завдання
Усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; висновки аргументовані; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
Не вся інформація взята з достовірних джерел; частина інформації неточна, не має безпосереднього відношення до теми
Випадково підібраний матеріал; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
Результат роботи
Чітке і логічне представлення інформації; вся інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредактована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу; чітко визначена позиція
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи – не має ознак індивідуальності
Матеріал логічно не побудований, поданий зовні непривабливо; не даються чіткі відповіді на поставлені питання
Творчий підхід
Представлені різні підходи до рішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і відображає спільну точку зору групи
Демонструється одна точка зору на проблему; робляться порівняння, проте немає висновків
Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел; нема критичного погляду на проблему; робота мало пов’язана з темою веб-квеста