|
Відмінно
|
Добре
|
Задовільно
|
Розуміння завдання
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Використані як матеріали, що мають відношення до теми,
так і ті, що не мають відношення до теми; використана обмежена кількість
джерел
|
Використані матеріали, які безпосередньо не відносяться
до теми; використано одне джерело; зібрана інформація не аналізується і не
оцінюється
|
Виконання завдання
|
Усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми;
висновки аргументовані; джерела цитуються правильно; використовується
інформація з достовірних джерел
|
Не вся інформація взята з достовірних джерел; частина
інформації неточна, не має безпосереднього відношення до теми
|
Випадково підібраний матеріал; інформація неточна або
не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться
спроби оцінити або проаналізувати інформацію
|
Результат роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; вся
інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована
і відредактована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу; чітко
визначена позиція
|
Точність і структурованість інформації; привабливе
оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації.
Робота схожа на інші учнівські роботи – не має ознак індивідуальності
|
Матеріал логічно не побудований, поданий зовні
непривабливо; не даються чіткі відповіді на поставлені питання
|
Творчий підхід
|
Представлені різні підходи до рішення проблеми. Робота
відрізняється яскравою індивідуальністю і відображає спільну точку зору
групи
|
Демонструється одна точка зору на проблему; робляться
порівняння, проте немає висновків
|
Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел;
нема критичного погляду на проблему; робота мало пов’язана з темою
веб-квеста
|